0
Onbeperkt
Verberg filters
Klantenservice /

Verzenden en Retouren

Levertijd & Verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
De verzendkosten bedragen:

Onder de € 50,- betaalt u € 3,50 verzendkosten.
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Post NL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Bij elke verzending ontvang je een track en trace nummer als het verzonden is. Met dit nummer kun je de status van je bestelling online “volgen”. Is je bestelling niet binnen de genoemde tijd binnen, neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch op nummer
+ 31(0)485-516308 of per mail via info@flirtdamesmode.nl

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@flirtdamesmode.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Retourformulier kunt u op deze pagina downloaden
https://www.flirtdamesmode.nl/Retourinformatie
 



Weergave:
 

Onze topmerken

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Flirt Damesmode

De collectie in de maten 34 t/m 46 wordt steeds actueel gehouden door o.a. de merken Esqualo, Tramontana, 2nd One jeans, Ichi, MbyM, Poools, Aaiko, Dayz Fashion, Freequent, One two luxzuz, Pom sjaals en Legend. Regelmatig komen hier ook nieuwe merken bij. Bij Flirt kun je ook terecht met al je stoomgoed.

Onze klanten komen overigens niet alleen voor de brede en trendy collectie, ook voor de goede service. "We proberen onze klanten te begeleiden bij het vinden van een passende outfit, door ze te voorzien van goed advies en persoonlijke aandacht, in de winkel maar ook via de webshop."

 

 

Winkel

Flirt Damesmode vind je aan de Zandstraat 46 in Gennep. Je kunt er rustig rondkijken voor een sportieve outfit voor overdag of een mooie jurk voor het feest in de avond. 

Met een brede en trendy collectie biedt Flirt voor elke vrouw wat wils, of ze nu op zoek is naar een chique outfit, een feestelijke jurk of een casual spijkerbroek. Voor elke gelegenheid hangt er wel iets tussen.

Contact

Flirt Damesmode
Zandstraat 46
6591 DD Gennep
Tel: 0485-516308
info@flirtdamesmode.nl
KvK 12056713

Alle bedragen zijn  inclusief  BTW    Verzendkosten details 

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen